Utställningen

Vet inte om jag hade skrivit om det här i bloggen... Men när jag var inne och förstorade upp bilder hos Rosens foto i Huskvarna kom ägaren fram till mig och frågade om jag ville ha en utsällning i deras skyltfönster!
Klart jag ville det! För en vecka sen var jag varit inne med de bästa av mina bilder och när jag kom dit någon dag senare hade som valt ut och satt upp dom här bilderna :) Blev jätte nöjd :D Ska ta kort på det någon dag så ska ni få se, ett stort skyltfönster med bara mina bilder i.Jag är riktigt glad :D
Här är iallfall bilderna som är med :







Kommentarer
Postat av: m

bra bilder jannis! :) (L)

2008-08-12 @ 21:48:19
URL: http://micheellee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0